Bende 6 yıl.once zeynep kamilde mecburi doğum yaptım yapmaz olaydım ben böyle br hastane görmedim ilgi alaka yok ters davranıyorlar canimizdan can gidiyor ama onlar ses olmasın bağırma falan diyorlar birde doğum sırasında ebe ve stajer çoktu basımda refakatci almıyorlrdi smdi nasıl bilmem ilk bebegimdi tek basimaydim yemin etmistim asla burada dogurmam dye cocugmu yakacikta dogurdum oh missss