Fatma1920 Salı günü doktora gittim doktor kesede bebeği görmediğini söyledi haftaya gittiğimde Alttan muayene yapcaz dedi boş gebelik varmıdır acaba korkuyom boş gebelik olmasından
Neslikra06 Fatma1920 ben 6 haftalıkken gittim kese boş dedi 10 gün sonra gittim bebek vardı alttan falan da bakılmadı karından göründü
Asli0611 Benimde 7+4 kese daha yeni 0.40 cm olmuştu dün inşallah geç döllenmedir ama kan değerlerim de çok yavaş artıyor dün 1063tü inşallah rabbim sağlıkla kalbinin atışını dinlemeyi nasip eder
Nazendehanim Fatma1920 ben boş gebelik geçirdim 7. Haftada kesem 25-26 mm di, boş gebelik demek için erken mutlaka bekleyin
Busra2013 Fatma1920 aynı bende 5+3 de gıtmıstım tek kese gozuktu 8 haftads kalp atısını duydum suan kızımla 24+3 olduk darısı sana ınsallah🌸
Asyaaa35 Fatma1920 canım normalde kalp atısı duyulana kadar alttan muayane ediliyor zaten karından geç göründüğü için belki o yüzden görünmemiştir
Pinar34- Fatma1920 canım 5. Haftaya boş gebelik demek için çok erken geç döllenme olabilir boş gebelik geçiren biri olarak sana bunu söyleyebilirim
Asli0611 Bulutveannesi canım benim birtanesiniz dualarınız sayesinde herşey yoluna giriyor yavaş yavaş. artıkk 2 günde 1 acile gidip kan vermeyeceğim muayenelerime doktorumun gerek gördüğü zamanlarda geleceğim. Dış gebelik süphem kalktı şükürler olsun kesem göründü artık 1-2 hafta sonra anca giderim bir daha doktora ve kalp atışını duymayı nasip eder rabbim🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ozgekosaraytekin Fatma1920 bende perşembe günü gittim 5+6 iken. Sadece keseyi gördü 7.3 mm çapında. 10- 15 gün sonra çağırdı tekrar kalp atışı için dedi. Kese 10 mm olduktan sonra sanırım yolu kesesi vs izleniyormuş
Feyzacelikcan Bugün baktırdım bende 6+3 ama kese gözüktü bebek gözükmedi. Değerim çok yüksek 49.943 boş gebelik olabilir mi ?