Zeytin20 Şaka gibi zaman su misali 🥺 ben hiçbişey anlamıyorum ya çok hızlı geçiyor sanki sizde nasıl 😬 20 haftalıkken detaylıya girdim çok şükür herşey sorunsuz 24 cm 353 gramdı offf patates ya 😍 bidaha ki kontrolüm 4 aralıkta 🙃
busrabyrm97 Zaman öyle bir geçiyor ki bizim 3 günümüz kaldı daha kesesini görmeye bile sanki dün gitmiş gibiyim ama o zamanlar günler bile geçmiyor insana
Zeytin20 busrabyrm97 kesinlikle benim 2. Gebeliğim bu çok hızlı geçiyor bi bakcam bende yarım doğuruyorum olacak 🙈 sağlıkla kavuşun dilerim 🎈
RumeysaNur34 Zeytin20 bende istiyorum zaman biraz aksın oğlan anaokulana gidiyor eşim gececi tüm gün tek takılıyorum veya anneme gidiyorum ama zaman bir türlü geçmiyor 😅😅😍 sağlıkla kızıma kavuşalım da onunla vakit geçiririz diyorum 😅🥰
Zeytin20 RumeysaNur34 benim oğlum 3 yaşında ondan benim zaman jet hızında 🤭 şuan size özendim 🙈 ailemde uzakta. Benimde kızım olacak doğum 25 Mart sezaryen olduğu için daha erken tabi 🤗
RumeysaNur34 Zeytin20 boşver senin daha iyiymiş en azından oğlanla gün nasıl bitiyor anlamıyorsunuz 😍 Sağlıkla kavuşun canım benimde şubatın ilk haftası dedi ocak sonu da olabilirmiş hayırlısı ile gelsinler 🥰🤲🤲