Nesrin0130 Mrb kızlar 17hafta 4gunluk hamileyim crp degerlerim yüksek çıkıyor ve çok korkuyorum bnmle aynı durumu yaşayan varmi
startown Nesrin0130 22.haftada benimde yüksek çıktı hemen idrar ve kan tahlili verdim tekrar incelendi idrar yolalrı enfeksiyonu çıktı 2kere ilaç kullandım yarın tekrar gidicem idrar vermeye.Sürekli tkipteyiz.
Limons startown benim de ayni sekilde oldu 27den 30a yukseldi. Idrar yolu enfeksiyonu dedi dr testler sonucunda
startown Limons afedersin ama ebe hemşire bana bir süre ilişkiye ara verin dedi.Gerçekten işe yaradı ilacın tesirini daha çabuk gördüm.Rabbim acil şifalar versin.
Limons Hayır 10 tane antibiyotik vardi supraxti sanirim adi. Kullandim ama sonra tekrar test yaptirmadim. Insallah gecmistir