Az önce kanepeyi açtım biraz kuvvet istiyor çokta değil ama normalde sepet felan da kaldırıyorum bi sorun olmuyor. Fakat tedirgin bir şekilde kaldırdığım için olsa gerek sol kalçama bi ağrı girdi ve yürüyünce batıyor acaba bebişe zarar verme gibi bir durumum olabilir mi Allah korusun.