Zeynep44 Bebegin esi asagida oldugu icin cok diikkat ediyorum ilaclara ragmen kanamam devam edio artik ne yapacagimi bilmiyorum psikolojim cok kotu😢
Anneyim Zeynep44 cok geçmiş olsun canım benimde aşşa da plesanta ama hiç kanamam yok inşallah tez zamanda gecer kanaman kaç haftalıksın bu arada
Esrakbas Zeynep44 benim bebeğin eşi de aşağıda rahmin önünde canım 9-10. Haftalar falan kanamam oldu progestana rağmen durmadı annem sübyan muskası var inanıp inanmamak kişilere kalmıştır tabi ama onu yaptırınca rahatladım
Semakacan Zeynep44 kaç haftalıksın canım kendine çok dikkat et ağır iş yapma dinlen sürekli benim o şekilde geçti 2 ay sürdü şimdi 34 haftaya gircem bebeğimin eşi yukarda artık 😊 seninde geçer inşallah kendini yorma
Esrakbas Doktor söylemiştir zaten ilişki yasak o zarar verir diye ben 39 oldum erken Doğum riski demişlerdi şimdi de doğmuyor bak 😊 Allah yardım ediyor şükür