Esras88 Ne durumdayız kaç kilo aldınız şimdiye kadar acaba karnınız çok mu çıktı ben 6 kilo aldım son 1 aydır hiç kilo almıyorum bebeğim büyüyordur umarım🤲🏻 Karnımda çok çıkmıyor bazen endişeleniyorum😏
Halime0638 Esras88 7 kilo aldim maalesef 🥺 benim normalde de yapi geregi göbeğim vardı fiziğim cok güzel di ama göbek babadan gelme vardı ortada marul göbeği gibi çok büyüdü de denmez az büyüdude denmez sadece olduğunun biraz büyüğü yayık hali oldu😂😂 tabi büyüyordur canim merak etme
Birmelekbiranne Esras88 ilk aylar hiç bulantı yaşamadım için ne bulsam yedim ve 8 kilo aldım. Şimdi iyi gibiyim ama son zamanlara doğru kesin balon gibi şişerim göbeğim birden çıktı. Çıkmasın isterdim iç karnım geniş olsa iyi olurdu ama olmadı ☺️
Busra2013 Esras88 karnım düz😂24+3 haftalık hamıleyım kızım olck 13 kılo aldım karnım boyle suan https://www.hizliresim.com/89tjn0p
Esras88 Halime0638 benimde galiba iç karnım geniş hamile olduğumu söylemesem anlayan yok bazende moral bozucu oluyor bebek nerde diyolar😏
reyyanyaman 12 kilo aldim :( ikiz hamileyim doktorumda cok kilo aldigima kızdı ama me yapayim ilk haftalardan beri iştahim açık :( bu haftadan sonra dikkat etmeye başladim bakalim :))
Esras88 reyyanyaman ikiz gebelik belki farkı vardır tek bebeğe 6 almışım bende ikisine bölersek eşitiz😂
Esras88 Birmelekbiranne benimde çıksın bende hevesleniyorum ama yok😂 bu arada bebişler kaç gram benim en son 22 haftada gitmiştim 500 gramdı şuan hiç bilmiyorum
Esras88 Saver07 sizin fotoğrafı göremedim bende 25+5 im en yakın siz varsınız merak ettim doğrusu karnınızı kendimle kıyaslayacağım 🥰
Kelebekim 23 haftadayken En son gittiğim de 560 gr civarıydı, şu an 25+5im haftaya şeker yüklemem var. Şimdiye kadar 3 kilo aldım. Bakalım bebeğim ne durum da?
Esras88 Kelebekim çok iyi kilosu benimlide almıştır umarım benim iri bir bebek olmayacak galiba zayıf olacak😏
Yigitsmommy Ben 26 haftalık hamileyim ve 7 kg aldım, karnım inanılmaz çıktı artık dışarıda görenler farkediyor hamile olduğumu 😃
Busra2013 Esras88 ınsallah 30 larda cıkar sızın yırtılma varmı gobuste goguslerde benım karnımda yok ama gogus altmda kırmızı damar gıbı seyler cıkmıs korkuyorum
Esras88 Busra2013 yok hiç yok şuan genelde doğumdan sonra olduğunu söylüyorlar bilmiyorum şimdilik görmüyorum sürekli yağ sürüyorum ama bazen aşırı geriliyo şişiyor yemek sonrası
Esras88 Busra2013 deri inceliyor birazda karın büyüdükçe damar dediğiniz şey varis gibi olabilir bacaklarımda benimde belirginleşti damarlarım göğüsteki kahverengilik genişledi yeşil damarlar beşirginleşti falan
Busra2013 Esras88 aynen oyke oluo bebegım saglıklı olsun onun onemı yok ama ben meme kanserımıyım dıe sacma sapan dusunuom
Esras88 Busra2013 ya bu gebelikten dolayı insan böyle saçma düşüncelere kapılıyor bende sürekli kurup kurtarıyorum boşuna strese sokuyoruz kendimizi bebeklerimizide hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşallah vaktinde💜