MelikeEvrenolu Merhaba kızlar😊 37 haftalık hamileyim. 12 gündür geçmeyen gribim var malesef parol dışında bişey kullananadığım için geçmiyor. Haftaya genel anestezi ile sezeryan olucam. Gripliyken komple narkoz almanın zararı oluyor mu?