Duriyeee Haftalar ilerledikçe bunalım geliyor herkes herşey bunaltıyor bi bende mi oluyor . Özellikle mbebek doğunca her dakika nasıl ilgilenirim ya yetişemezsem diye bi başlıyor devamı geliyor deliricem. İlk gebelik diye mi böyle oluyor ki ??
Betfer Duriyeee bende haftaya doğum yapacam ve başladım nasıl yapacam diye . Ben gezmeyi tozmayı çok seviyordum çok zorlanacam diye üzülüyorum . Ve sezaryan olacam zaten kendi isteğimde buydu ama çok çok korkuyorum 🙁😭
Funday35 Duriyeee Bendede oluyor ama sürekli evde olduğum için erken doğum riskim olduğu için sürekli evde dinleniyorum
MMmerve_ Duriyeee benim ıkıncı gebelıgım canım merak etmw aynı sey bendede var… Ozellıkle buara kayınvalıdeme bıle kukruyorum tahammulum yok hıcbıseye bunaldım kendı evımdekı esyalarımı bıle ıstemıyorum evımde kalmam ıstemıyorum… Cıktım anneme geldım o derece
Duriyeee Betfer benim daha çok doğuma ama bazen öyle kötü oluyorum ki rüyalarım bile sapıtıyor. Allah yardımcın olsun canım bende sezeryan istiyorum bakalım hayırlısı
Duriyeee Funday35 benim öyle sıkıntım yok Allah yardımcın olsun sağ salim al bebeğini kucağına insallah. Ben de bir haftadır fena hastayım öksürük aşırı oldu korkudan cıkamıyorum dışarı belki de ondandır
Funday35 Duriyeee Allah razı olsun teşekkür ederim amin inşallah hepimiz sağ Salim alırız bebeklerimizi kucağımıza. Geçmiş olsun sizede