nevarneyokk Therabia1 Doktoruma sorup yemiştim bir sıkıntım olmadı sadece bağırsaklarımı bozmuştu biraz
Elfelf475 Therabia1 ben 20li haftalardan sonuna kadar yedim az az her şeyi yiyebilirsiniz abartılmadıgı sürece sakıncası yok
Saadet14 Therabia1 Ilk haftalarda yemenin zarari var diye biliyorum. Rahim agzini yumusatiyormuş. Netten bi bakın isterseniz.
Dfne_dnz Therabia1 zararlı olacağını düşünmüyorum meyvenin ne gibi zararı olabilir ki sen ye canım yarasın bebişe 🤗❣
Caglaa_ 36 haftadayim artik odem olusmaya basladi ellerimde ve her gün 1 dilim ananas önerdi doktorum 🙂 odem atmaya yardimci oluyormus