Elifftatas Bende 8 haftalık hamileyim seninle aynı şeyleri yaşamışız benimde 5. Haftada lekelerim gelmeye başladı devlet hastanesine gidiyordum doktor önemsemedi sonra leke kırmızıya döndü özele gittim düşük riskin var dediler iğne ve ilaca başladım 2 gün önce tekrar kanamam oldu acilde bı iğne daha oldum. Doktor sadece tuvalet ićin kalkacaksın, ayağının altına 2 yastık koy ve sol tarafına yat dedi. Sende dikkat et canım.İnşallah bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız