rsdsrky07 Masallah size 🧿 bizde 14 haftalıkken cinsiyeti öğrendik cinsiyetle başlarız demistik ailelerimiz aldı çoğu şeyi hediye etti 20 hafta da tekstil ürünler i tamamdı, banyo ürünlerini de tamamladım, bende kızıma battaniye ördüm isimli kapı susu ve emzik ucu yaptım terlik bant ve taç yaptim pijama ve isimli cikisi hallettm şimdide hediyeliklerini yapiyorum kızımın 6.aydan sonra dinlenirim dedim hamileligim normal rutinde gecti bulantı kusma yaşamadım günlerimi değerlendirdim hep,hayallerimi gerçekleştirdim yaptığım dekor ürünleri ile dış çekim yaptik kızımıza hatıra kalsin diye şimdi sadece beşik araba ve dolap kaldı onlarida bu ay temin edicez sonra yıkama yerleştirme temizlik ile geçer 🙂 olsun daha vakit var halledersiniz sizde çoğu şey hemen olan bulunan şey yeterki vakit olsun sizde duruma göre degerlendirirsiniz🙂 🙏 Biz cinsiyetten sonra diye karar almıştık oyle uyguladik bitti hepsi artık bekliyoruz 🙂❤ bende çoğu şeyi sıraya koymuştum planlı ilerledik eşimle, bende gun icinde kitaplar okyyorum vakit oldukca kizim icin yapicaklarimi yapıyordum hallettim her şeyi simdi devam edicem kitaolar okumaya okurken tekmeler tekmeler🙂 17 de hisswtmistim tekmesini simdi 24 ile daha da hizlandi ❤ yaprak makrome hediyelik yapmıştım kuzuma etiketlerini sipariş verdim onları taktım simdi birde lokum kutusu aldim simdiden hazirda dursun son aylarda düşünmeyeyim dedim vakit varken hallettm🙂