Ayseela7 11 gün önce sezaryen ile ikizlerim doğdular. En en en en korktuğum şey epidural iğne idi… Anlatılam Korkunç senaryolar ve hikayeler yüzünden en büyük kabusum haline gelmiş meğer… İnanın elimden açtıkları damar yolu daha çok rahatsız etti. İlk iğne yaptılar belden, kendimi çok kasmışım olmadı, tekrar yapacağız dediler… Olmayanda canımın acımadığını ve korkulacak birşey olmadığını anlayınca ikincisinde kendimi rahat bıraktım. Rahat olun🙏🏼 Sıcacık oluyorsunuz…
Ameliyathaneden odaya geçtiğimde ağrı hissetmedim ilaçların etkisinden, ama hastanedeyken o ilk yataktan kalkışlar biraz zorlayıcıydı. Ağrıyor ama dayanılmayacak ağrılar değil öyle düşünün. İkizlerden dolayı çok yürüyüş yapamadım ben, ama farkettimki biraz yürüyünce ağrım da hafifliyordu 👍 bol yürüyüş yapmayı deneyin. Sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza 🌸🙏🏼