Ozlem2111 Kızlar merhaba ben 39+6 yım bu sabah kalktığımda çok afedersiniz iç çamaşırımda avuc ici kadar ıslaklık vardı. Acaba su mu değilmi dedim🙄 çünkü bekarken de evlendiğimde de hep yaşadığım hastalık idrar yolu enfeksiyonu maalesef 😔 o yuzden akıntım olurdu. Ama bu sefer büyük olunca sumu acaba dedim sonra bekleyeyim dedim gün içerisinde birşey olmadı ama az evvel aynı büyüklükte geldi ama bir sancım vs. Yok. İnternette sızıntı şeklinde gelebilir yazıyor öyle bir durum yaşayan varmı acaba🙄 ne yapmalıyım sizce🥺
Bintiturab Ozlem2111 rengi ve kokusu nasıldı bunlar önemli idrar ve akıntı bilindik birşey bnce bende 38+4 üm şuan kaç kere idrarm kaçar gibi oldu ama rengi sarı değildi ve koku da yoktu bn su dedim de hastaneye gittik kanal kapalı su değildir dediler dün kendi Dr uma gittim ve suyun çok eksilmiş dedi siz doktorunuza görünün en iyisi yoksa Allah muhafaza bebek susuz kalmasın
Dijvar Ozlem2111 doktora gitmelisin o sıvı bazen çok hızlı gelmeyebiliyor ve eger bebegin suyu gelmisse en azından müdahale edilir sanci falan verilir. Bebek için çok önemli
kbrkrblt16 Benim doğumdan önce suyum gelmişti evdeyken ama o durdurulamaz bisey kaç havlu koymustum hakkindan gelememistim bilemedim o yüzden 🙄
Funday35 Ozlem2111 sızıntı şeklinde gelebiliyor birden boşalmaya da bilir dikkat edin eğer suyunuz ise bebeğiniz sususuz kalmasın
Suzanne Bence doktorunuza gözükün sızıntı şeklinde geliyor olabilir Allah korusun bebek dışkısını yer sonra uğraşırsınız bence gidip bakın
Ezgiii11 Ozlem2111 bemde senin gibiyim lokiisitim yüksek vajinal rnfeksyon oldum vajinal için fitil antibiyotik kullanıyorum o bitti idrar için antibiyotik bir bitmedi ama korkma
Ozlem2111 Ezgiii11 bekarkende cok çektim evlenincede artık doktorun birtanesi kronik enfeksiyon falan demişti🙄 yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim cok sukur şimdi de anlayamıyorum sumu değilmi🤦🏻♀️
Cidella Ozlem2111 eczanelerde bununla ilgili pedler var diye biliyorum. Yarın alın bakın bence. Sızıntı şeklinde de olabilir. Tedbir almakta fayda var
Black-34 Eğer enfeksiyondan daha farklı hissiniz varsa mutlaka bi gözükün ayrıca suda sancı gelmiyor bazen iki çocuğumu da su gelerek doğum yaptım önce bez dolar gibi doluyor hafif kesiliyor su sonra azar azar her ayağa kalktığınızda damlıyor böyle birşey varsa hemen gidin çünkü ertesi güne kadar bebeğin doğması gerekiyor
Ozlem2111 Black-34 öyle bişeyim yok maalesef sadece aksam geldiğinde idrarımı kaçırdım sandım gibi bir his oldu 🙄
Cekirdekailem Gece benimde öyle olmuştu canım sürekli ama cok az akıntı geliyor gibiydi anlamamışım az geldiği için ertesi gün ikindiye doğru birden ıslandı pantolona geçercesine, gittiğimde 2 cm açılma vardı ama hiç sancı olmadı. Ertesi gün suni ile doğdu şükür