Emel_Sezgin Son 20 ama gelmek istemeyen de bir bebek var…. Sabırsızlıkla bekleyen var mi. 37+1 iz ama halâ ne sancım, ne de suyum gelmedi. Bazen kasıklarımda ağrı oluyor, rahim e doğru dürtüyor sanki tekme atıyor ama ne gelen ne giden…
Didemmmmm Emel_Sezgin biz 00:00 da 38 oluyoruz bugün nst de sancım çıktı ama açılma yok. Doktorum sancı sürelerini takip et dedi. Bakalım ne zaman gelmek isteyecekler 🙏🏻🧿💙 Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Merhaba10 Emel_Sezgin bende sabırsızlanıyorum biraz daha beklesin istiyorum bi taraftan da bebegın hareketleri cok azaldı Bu beni korkutuyor