Korkuyorum. 26+5 im dört gündür hastanede yatıyorum erken doğum riskimden dolayı. Ve bebeğimin hareketleri iki haftadır az. Yani 24 haftalıkken bile daha hareketliydi. Bu beni çok korkutuyor bebeğimin suyu da azalmış zaten .. bebeğimin hareketleri çoğalsın diye ne yemeli ne içmeliyim ?