Okaliptus Kızlarrr 36+4 olduk. Ne karnım aşağı indi, ne nişanım geldi, ne sancım var. Bebeğin kilosu önde ve bu gidişle doktor sezaryen diyecek diye ödüm kopuyor. Sizde durumlar nedir? Karın aşağı inmese de bi anda doğum olabilir mi ???
Bgm36 Okaliptus canım benım de günüm aynı senınle ve çocuğun kılosu önde gidiyormuş ama ne sancı ne de karnım indi bebegın Bası aşağıda dedı ama kılolu olursa bana da sezeryan diyecek dıyor çok korkuyorum pazartesi günü çatı muayenesı yapacak bakalım umarım muayene tetikler de doğum başlar
Durussss Okaliptus bizde 36+5 çatı tarafım çürümüş gibi acıyo sizdede böyle bi sıkıntı varmı karnımda aşagıya inmedi
mavi_kus Okaliptus 37+5 son 16 benimde karnım aşağıda yalancı sancılar yokluyor arada ama nişan vs gelmedi zaman geçmiyor sanki
Okaliptus Bgm36 benim de pazartesi çatı muayenesi dedi canım. Aynı her şeyimiZ ımarım sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi🤗
Deniz1121 36+3 :) sancılarım az az var, su ve nişanım yok bebeğimin kilosu 2800 gram zaten 4-5 gündür İştahım azaldı yemekte çok yiyemiyorum:) diyorum bari 3000-3100 olsa öyle doğsa:)
Bgm36 Deniz1121 bence sancı yok malesef ama bacaklarımda kramp kalçamda ise aşırı derecede bı ağrı var ıkı gündür oda doğum belirtisi midir bilmem
Okaliptus Deniz1121 ceviZ, muz, üzüm, kavun, pekmez, kuruyemiş, kaşar bunlar bebişe kilo aldıran şeyler canım. Ben ceviz, muz, üzüm, kuruyemişi düzenli yiyordum. Ama artık kilodan dolayı sezeryana dönmesin diye kestim biraz sadece cevizi her gün yiyorum
Okaliptus Durussss bende de var. Genelde baskıyla ağrı. Hele ayakta biraz fazla durayım kasıklarım felç oluyor sanki her an doğurucam gibi bi his.
Prenses-annesj Bizim de 00:00 itibari ile hayırlısıyla son 22 🤲 Benim nstde sancilarim çıkıyor , sancilarimi kendim de hissediyorum… Kasılmalarim oluyor ve bugün sabah aşırı regl sancısı ile uyanıp 20 dk kadar kivrandim ama daha sonra geçti şükür… Yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz.
Okaliptus Prenses-annesj güzel haberlerle dönersiniz doktordan umarım. Kasıkta aşırı baskım oluyor. İlk hamilelik olduğu için acaba sancım oluyorda anlamıyor muyum diye şüpheye düşüyorum bazen
Ebrukarabekir Bizde 36+4 olduk gece yarısı itibariyle :) pazartesi nst de sancım çıktı 1 cm de açılma var dedi bugün tekrar baktılar aynısı gibi duruyor. Bu dönemde normalmiş, karnım aşağı indi çok sertti artık daha yumuşak bebek Doğum pozisyonunu aldı 10-15 güne doğururum gibi geliyor :)
Deniz1121 36+3te kontrole gittim dün yani, 2800 gram 47 cm dedi bebeğime bana zayıf geldi sanki anlamadım dünden beri kafama taktım çok moralim bozuldu🥺
Okaliptus Deniz1121 kafana takma canım kilosu zayıf değil o haftada çok az kilosu bebekler var. Doktorun bir sıkıntı görmediyse strese girip bebişi de üzme. Kuzenim 38. Haftada 2700 gram doğurdu bebişini şu an gayet sağlıklı.
Deniz1121 Okaliptus doktor normal dedi şükür de genelde haftada 300-400 grama yakın alıyordu kilo, 10 güne 200 gram almış ondan kafama takıldı 😭