umayfalay12 ben bırakıp 2 ay sonra kaldım ama doktorum 3 ay önermiyoruz demişti. Cildiyeye sordum onlar da aynı şekilde dedi fakat kullanıp hamile kalıp sağlıkla doğum yapan hastalarım da var demişti. Eğer ki hamile değilseniz bir süre erteleyin hatta bıraktıktan 6 ay sonra falan düşünün ben şuan hamileyim ama korkuyorum yani bebeğime bişey olursa diye