Rumeysa3652 Rabiakosee depend pijama takımı tülbent çorap koydum sadece atlet sütyen tarzı bişi koymadım giyemem diye
Rumeysa3652 Rabiakosee doğumhane ye anne için kıyafet istiyolarmı bilmiyorum ama tedbir amaçlı koydum yinede üstünede yazdım alırlarsa direk onu vericeklet
Rabiakosee Rumeysa3652 istiyorlar diye çok okudum ama tam olarak ne konuyor bilmiyorum 36.haftamdayım daha kendi çanta mı hazırlayamadım 😀😅
Selver07 Ben doğumda verdikleri önlük ile gittim onla geldim odada değişiyorlar sadece bebeğe veriliyor ama devlette nasıl bilmiyorum belki her özel aynı da olmayabilir
Rabiakosee Selver07 o zaman her ihtimale karşı hazırlayım ben isterlerse verirler istemezlerse oda da giyerim
Hilal1907 Selver07 devlettede oyle servise ciktiktan sonra uzerini giyiniyorsun. Dogum icin gittiginde hastane onlugu odaya gecene kadar.
Selver07 Rabiakosee sorun bi hastanenize ona göre bence isterlerse koyarsınız zaten her şekilde çantada olacak