Merhaba, bu ay ilk kez yumurta takibine başlandı. Sağ tüpüm dış gebelik nedeniyle alınmıştı sağdan yumurtladığım aylar boşa gidiyor yani. Şükür bu ay soldanmış ama ilk adet bitimi gitmiştim baya küçüktü bugün 11. gün 12 mm çıktı normal mi diye sordum doktora ilaç vermediğimiz doğal ilerlediği için yavaş ilerliyor dedi iyi kötü kötü demedi yani cumartesi gel dedi adetlerim ortalama 31 günde falan oluyor o yüzden yumurtlama da genelde 16-17. gün oluyor öyle hesap edersem pazartesi salı yumurtlama düşünüyorum ben o yüzden şu an böyle çıkması normal gibi geliyor ama cumartesiye kadar iki günde ne kadar büyür acaba takip yaptıranlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim..