Canım benimde dördüncü gebelik ilk doğumum gerçekten biraz zor oldu dikiş falan,ama oğlum dokuz aylıkken tekrar gebe kaldım ikinci oğlum 4 kilo doğdu inan ilki kadar zorlanmadım ki ilk oğlumun kilosu 2 kilo doğdu. Aynı olmuyor gerçekten doğumlar:) eğer ikinciyi çok istiyorsan kızına kardeş hiç korkma canım onda yaşadıklarını yaşamazsın inşallah 😘😘😘