Bana herkes normal dedi dedi sonra o kasılmalarım arttı hastaneye gittim idrarımda enfeksiyon çıktı birde bebeğin başı doğum pozisyonuna geçmişti ondan kasılıyormuşum bu arada 18+2 yim bi doktora görünmeni tavsiye ederim başkalarının söylemelerine göre hareket etme bazen sorun olmuyor bazense sorunla karşılaşıyorsun