Sinem52 benim de 38+2 dönmedi. Beklenen doğum 19 ağustos.
Malum ayın 21 i de bayram ve doktorlar izne çıkıyor. O zamana kadar dönmezse napalım bilmiyorum . Bayram olmasa beklerim aslında. Ama kendi doktorum doğumumda bulunsun istiyorum . Doktorda ayın 15 ine kadar bekleriz . Donmezse sezeryan diyor. Ama ben normal istiyorum . Siz ne düşünüyorsunuz