Slmlar kizlar biz 37+4 olduk şuan bebeğim 4 kilo oldu sizce normal olur mu daha kilo alır mı bu haftalarda doğan bebek varmı doktorum 42 ye kadar gidebilir dedi doğum o zamana kadar kaç kilo olur çok korkmaya başladım ve şunu da acikliyim diyet yapıyorum diyet yapmama rağmen şuan bu şekilde korkmam gerekiyor mu sizce