Vallahi benim de ikinci doğumum olucak araları pek olmadığı için dün gibi aklımda ne yaşadıysam 🥺 benimde endişelerim ve korkularım fazla . Birincide ne olucağını bilmediğimden pek fazla korkmamıştım ama şimdi az çok hesapladığın için neler olucağına korkuyorsun ama yinede sağlıcakla doğsunlarda 🙏