İyi akşamlar kızlar,
Yarın 41 haftalık oluyorum, iki gün önce kontrolüm vardı, sancılarım var nst de de gözüküyor ama açılmam yok. Doktor yarın için tekrar çağırdı eğer kontrole gelene kadar aksi bir durum olmazsa mecburi yatış vereceğiz dedi. Tahmin edersiniz ki dayanabilir sancılar dışında hiçbir şey olmadı🤷🏻♀️ Yarın gidiyorum doktora tekrar ve yatış yapacağım, açılmam yine yoksa nasıl bir yol izlerler? Açılma olmadan suni denerler mi yoksa direk sezaryen mi derler? Lütfen tecrübesi ve bilgisi olanlar beni aydınlatabilir mi? 😔