Melissa123 11 haftalık hamileyim corona oldum. İster istemez tedirgin oluyor insan. Aranızda benim gibi hamileyken geçirenler varsa neler yaptınız, nasıl atlattınız? Önerilerinizi bekliyorum. Bebekleriniz sağlıklıdır inşallah.🙏🏻
Hllsyma Melissa123 ben 1 aylık hamileyken geçirdim bende grip gibi değil di tamamen bel bacak kas agrısıydı hatta düşük yapıyorum sanmıştım o kadar çok agrım vardı. İlk 5 gün zor geçti sonra toparlamaya başladım. Ve bu arada benim ikinci hamileliğim ilk 4 5 ay çok kötü geçiyor yemek yiyemiyorum herşey kokuyor bu döneme denk geldi bir de sağlıklı hiç beslenemedim sadece şekerli yoğurt yiyip yattığımı biliyorum ögüre ögüre korkma
Hllsyma Melissa123 kesinlikle kafana takma eğer benim gibi değilsen yediklerini kuvvetlendir Allah kolay atlattırsın inşallah ben zor günler geçirdim Allah kimseye yaşatmasın. Acıdan Ziya da kızım da olmuştu benim onun vicdanıyla asla uyuyamadıgım panik geçirdiğim günler oldu
Hllsyma Melissa123 evet evet çok şükür bi sıkıntımız yok az kaldı doğumuma kaçıncı günündesin grip şeklinde mi geçiriyorsun
Melissa123 Hllsyma burun akıntısı ve öksürük vardı sonradan tat koku kaybı olunca anladım test oldum pozitif çıktı. Tahmini 4 gündür var fakat dün test oldum.