mammaaa33 Kubra-avci3131 iki gün sonra tekrar kan testi verin iki katı artması lazım artarak devam eder ☺️ Hayırlı olsun hamilesiniz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Falimdacikmadin Kubra-avci3131 beta hcg 92 ile öğrenmiştim şu an 30 haftalık gebeyim:) tebrik ederim Allah kavuştursun inşallah
Esraagyc Merhaba benim de adetime 3 gün var iki gün önce beta 89 çıktı korkuyorum bende regli olurum diye salı günü tekrar gel bakalım dedi doktor kese falan da gözükmedi
Esraagyc Imasleeper Karnımda ağrıyor böyle sanki regli olacakmışım gibi o yüzden korktum biraz inşallah sizin içinde hayırlısı olur
Imasleeper Esraagyc 17. Haftaya girdik teyzesi biz ♥️ Regli ağrısı normal ben bu ay hissetmedim sadece ilk üç ay vardı 🙌