Şuan hastanede yatıyorum 2 yatak var ama hamilelerin yanına kimseyi almıyorlarmış hatta o yatakta eşim yatıyor ben şok hoşuma gitti tuvalet banyo var odada
Özelde doğum yapmayı düşünüyordum ama farklarını Bi araştırmam lazım doktorumu seviyorum özeldeki.
Devletteki bir doktor iyi sadece oda doğuma denk gelir mi bilinmez