evlatkokusu0806 Ebru021 normal canm benm çok şiddetli sırtım ağrıyordu uyutmayacak derecede o yüzden hastanede yatıyorum takip için ve enfeksiyon var
MerveeD Ebru021 normal canım 14 haftalık olduk bgun hala kasık agrım oluyor bazen bıcak batar gbı bsey oluyor