Perilisa Kızlar nasıl geçiyor hamilelik benim mide yanmaları hemoroid ve bacak ağrısı işe geçiyor 😬😬😅
busrakoylu Perilisa hamdolsun iyi geçiyor canım bende o saydıkların şuanlık yok bakalım iştah açıldı sanki çok kapalıymışcasına😅 Buna da şükür sağ salim kavuşuruz inşallah cümlemiz🙏🏻🌸
Fnen Perilisa 20+5 im bende çok şükür öyle sıkıntılarım yok, göbeğim çıkmadı iç karnım geniş olduğu için ama oda beni çok zorluyor , oturamıyorum uzun süre yemek yerken 40 kere şekil değiştiriyorum 🥲 başkada bir sorun yok çok şükür
Zeytin20 Perilisa 21+6 dayım. Ben çok şiştim ya karnım çok çıktı 2. Gebelik ondan sanırım 😬 eğilip kalkmakta zorluyor. Sürekli tuvalete gidiyorum. 😂
oguzweannesi Perilisa hamilelik başladı başlayali her gün farklı bir yerin ağrısını çekiyorum elhamdülillah razıyım tek kucağıma sağ salim alayımda diyorum. 22 hafta itibariyle bacak kalça bel ağrısı eklendi doktor sıkıntı yok olabilir bu aylarda dedi insan tek evladım iyi olsunda razıyım diyor her şeye valla . Annelik böyle bir şeymiş diyorum kendi kendime 🥰
busrakoylu Perilisa inşallah kuzum benim Allah razı olsun🙏🏻 canım benim sende tez zamanda sağlıkla kucağına al kokla öp bütün sıkıntılarını bi an önce unut inşallahhh🙏🏻🌸
Perilisa oguzweannesi ne olursa olsun ağrılarını unutuyorsun anne olunca feda olsun diyorsun 🧡 benim bacaklarım çok ağrıyor ama hiç isyan etmedim hamile olmasam isyankar olurdum 😂
Zehracnr60 21+2 yizz hamilelik ıyı sadece sol böbregımde buyume varmış o biraz agrı yapıyoo😕 bide detaylıya randevu bulamıyorum başka bi sıkıntımız yok çok şükürr
oguzweannesi Perilisa valla öyle ben canı tatlı biriydim şimdi sesim çıkmıyor tek o iyi olsunda diyorum 🥰