1cocuk1bebekannesi canım bende 37+6 yım . Dün akşam adet olacakmışım gibi bir karın ağrısı ve kasıklarımda aşırı bir baskı oldu. 10-15 sn ye sürdü. Bugün kontrol üm vardı nst de de sancım çıktı. Açılmam yok ama doktorum jel kıvamında akıntı,Kasılma , kan olursa hemen hastaneye gitmen gerekiyor dedi. Sürelerini takip et dedi. Bence sende takip et sıklaşırsa hastaneye git