SgeceC Polenpolen52 merhaba geçmiş sanırım şuan ama 38 üzeri ateş sayılıyor birde hamilelik malum 38 üzerini görürseniz beklemeyin hastaneye gidin bence doktora sormuştum çünkü bunu hamilelik için
Polenpolen52 SgeceC çok sukur 37 kusurun ustunu gormedım ama, bırazda panık atak var burnum akıyor , doktor parol kullan dedi gecıcektır atesın yukselmemıs dedı ınsallah yukselmez bu seferde gece uyursam ya atesım cıkarsa dıyorum:D
SgeceC Polenpolen52 😂 çıkarsa uyanirsiniz merak etmeyin dinlenin güzelce rahatlamaya çalışın bir sorun olunca vücut kendini dinletiyor illa 🤗