heycanlibekleyis Selam bayanlar 7 aydır muzaffer şengüle gidiyordum ilgisizdi ama herkes çok memnun diyerek gittim iki gün öncede kuzenim doğum yaptı muzaffer hoca gece ikide kadını başka hastaneye göndermiş vede sonrasında telefonu kapatmış anestezi uzmanı hastanede epidural için iğnenin suyu yok demiş resmen kandırmışlar bende çok üzüldüm bu saatten sonra hangi doktora gidebilirim diye kara kara düşünüyorum öneriniz var mı
tco heycanlibekleyis en iyisi dediginiz icin Prof. Ebru Tarim derim. DilekAkkayaYksel Nursel Hanim harikadir . Benim doktorum bayiliyorum kendisine😍
Linasmommy heycanlibekleyis Ortadoğu Ayten baymas çöktü kesinlikle memnun kalacağın bir doktordur kendisi işinin ehli 👍
Mrvesn Güzelyalı nezihi kurdoğlunu öneririm. Bende 32. haftamdan sonra kendisine muayene olmaya başladım. Öncesinde Ortadoğu’ya gidiyordum ama doktorum beni hiç rahatlatmıyordu baştan savma bakıp gönderiyordu huzursuzdum yani. Nezihi hocadan memnun kaldım..
heycanlibekleyis Mrvesn güzelyalıda bide Selçuk Gürbüz varmış onuda çok övüyorlar siz normal mi yaptınız sezeryan mi
Haticekubraninannesi Aysegulay Merhaba bende sevgi hanıma gidiyorum normal mi yaptınız acaba bide hastane nasıldı odanız falan
hnurkaan Aysegulay gözünüz aydın bende sevgi hanıma gidiyorum doğum ücreti ne kadar ödediniz soramadım daha doktoruma
DilekAkkayaYksel tco sizi hatirliyorum daha oncede demistiniz bunu ve bircok yerde de Nursel Hanimla ilgili guzel seyler okudum hep
tco DilekAkkayaYksel yaaa her zaman derim Nursel Hanim benim İcin bir tanedir. Tek sorun cok yogun olmasi🙄
Su18 Kesnlikle Nezihi kurdoğlunu tavsiye etmiyorum. Bebeğimi 37 hafta boyunca kontrollerini kendisi yaptı. Kalp rahatsızlığını göremedi ve ben son anda Prf. Gidip öğrendim. Devlet hastanesne yönlendirildm. Bebeğimi kaybettim. Başsağlığı için dahi aramadı! Kesinlikle tavsiye etmiyorum ben. Gerçekten iyi bir doktor istiyorsanız Ebru Tarım ‘a mutlaka gidin. Başka doktora dahi gitseniz detaylıya Ebru hocayı öneririm.
tco Su18 başınız sağolsun cok ama cok uzuldum. Guzelyalida zaten bir nezihi beyi birde selcuk beyi cok tavsiye ederler. Ama sizin basiniza gelen cok kotu bir durum. Allahim bir daha yasatmasin
heycanlibekleyis Su18 başınız sağolsun çok üzüldüm gerçekten ben sizin bu yorumunuzu daha öncede başka yerde okumuştum ondan dolayı vazgeçtim
BurcuPekkycztrkel Ortadoğuda ayten baymas çöktü Çok iyi bir doktor günde o kadar çok kişiye bakmasına rağmen hepsiyle tek tek yakından ilgilidir asla baştan savma yapmaz hatta aynı gün birçok doğumu olduğu halde çok iyi ilgilenir
Tazeanne0134 BurcuPekkycztrkel doğumu yine Ayten hanımda mı yaptınız doğumu nasıl memnun muydunuz doğum ücreti ne kadardı biraz bahsedermisiniz?
DilekAkkayaYksel tco seker yuklemesi icin gidicem bende bu hafta o konuda nasil peki yaptiriyo mu mutlaka
Su18 tco Amin çok teşekkür ederim🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Diğer doktoru bilmiyorum ama nezihi kurdoğlu👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
tco DilekAkkayaYksel aynen sabah gitmeniz gerek . Bana bir onceki randevumda hatirlatmisti. Seker yuklemesi yapacagim ac gel sabah al randevunu demisti. Medline i ararsaniz kadin dogum bolumunde ki calisanlar yardimci olur.😊
Defnegz Güzelyalı celal ardıç senelerin doktoru hatta ablam ve Benim ebemiz geçen sene ablamın doğumunu yaptırdı bu sene benim inş😄 inanılmaz tecrübeli kasmayan bi doktor ❤️