Merhabalar 14 haftalık hamıleyım servıkal yetmezlık gecmısım var her kontrolde ölçüm yapıyordu doktor bugün bebeğin esı asagıda eğer dıkıs gerekırse atamayız kanama yapar dedı belkı yukarı çıkarmış bebegın esı bu durumu yaşayan varmı moralım çok bozuk 😔😔😔