Hllsyma yoo gelen Allahtan ne yaparsın deli gibi korunup yakalanıda gördüm sokak sokak mekan mekan gezip olmayanıda o yüzden bu hastalığın artık bulaşmasının şans işi olduğunu düşünüyorum aşılarımı yaptırdım dikkatte ediyorum ama geleceksede yapacak birşey yok sende stres olma hiç niye kafaya takıp geriyorsun kendini durduk yere ha önce covid olurda doğumun başlarsa sezaryen yaparlar normal yapamazsın başlamazsa karantinayı beklersin hastanedede dikkat et hijyen mesefe maske