zeysena_ bana kalırsa sıfır üçte tulum çok işe yramıyor payikliler çünkü sürekli çiş kontrol etmek lazım benim etrafımdakiler hep alt üst takım almamaı önerdi giydirip çıkarmk kolay diye içi için çıtçıtlı zıbın aldım 5 tane 0-3 6 tane falan da alt üst takım aldım hediye gelenler de var yetecepini düşünüyorum çoraplu tulum 3-6 aldım hep bir de 0-1 var iki takım onlr da hediye