kurabiyemmmm Kızlar sonuçlarım nasıl? Bugün yaptırdım şimdi kontrol ettiğimde sonuçlarım e-nabız’a yansımış. 75 gr içtim şeker çıkmış mı?
Sermec27 kurabiyemmmm 1. Saatiniz sınırı gecmiş biraz dikkat etmelisiniz açlık ve 2. Saat normal aralıkta
balbebek412 kurabiyemmmm 1. Saat tokuluk biraz yuksek cikmis. Karbonhidrattan uzak durarak dengeyi saglarsiniz. Benimde 1. Saat yuksekti. Herhangi bi ilac kullanmadim. Ama ilk gebelik ve cok korktugun icin gebelik boyunca diyet yaptim. Hic kilo almadim bu yuzden.
Asyaveannesi36 kurabiyemmmm açlık kan şekeri iyi ama bir saat sonra olan biraz yüksek en fazla 140 olması lazımdı benim de 160 çıkmıştı doktorum dikkat et diğer randevu da düşsün dedi dikkat ettim çok şükür düştü şuan iyi 31+5im
kurabiyemmmm Sermec27 hmm oğlumda da sınırda demişlerdi demek kızımda da aynı şey oldu 😕 tatlıyı çok seven biri olarak çok zor olacak ama üstesinden gelirim umarım. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için doktorum sonuçları haftaya görecek o zamana kadar dikkat edeyim ☺️
kurabiyemmmm balbebek412 zaten geçen kolestrolümde yüksek çıkmıştı çok sevdiğim katbonhidratla yarın vedalaşmam gerekecek 😅 ilk hamileliğimde de şekerim sınırda çıkmıştı deli gibi tatlı aşığıyken, o zaman fazla dikkat edememiştim 13 kg yla doğumu bitirmiştim. Bu hamileliğimde daha şimdiden 11 kg aldım ve karbonhidrat aşığıyım, hamur işine bayılıyorum çünkü çoğu şeyden tiksinmiştim tek yiyebildiklerimdi.
Poyrazin_annesi Bende bugun yaptrdım Açlık 120 Tokluk 194 Şekerım varmıs yarın dıyetısyene gıdecegım doktorum oraya yönlendrdı
balbebek412 kurabiyemmmm iste cok tuhaf bende karbonhidrat pek sevmem, tatli, pasta borekle pek aram yok ama seker ciktiktan sonra cooook sevdim 😁 simdi de yiyorum valla, napalim, abartmayalim ama arada kucuk porsiyonlar tuketelim ♥️
kurabiyemmmm balbebek412 psikolojik, ben zaten düşkünüm eminim şimdi yeme dedikleri an fena halde canım çekecek. 😅