Ela532 Merhaba anneler 💕 çocuklarınızın yatak odalarını paylaşır mısınız ve nereden aldığınızı yazar mısınız bize de fikir olsun 🌸
Mavimiz Ela532 https://ty.gl/0c9lkx6p4m biz bunu aldık çok abartmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Tabi başlarda kullanmak için taşınabilir bir beşikte alacaz 🙏🥳
bebegimizibekliyoruz1 Ela532 https://www.hizliresim.com/8sgo7wu https://www.hizliresim.com/1rhwbca https://www.hizliresim.com/fpldo9e Bunları aldık lacivert olucak o koyu yerler büyüyen beşik aldık ileriki yaşlarda beşiği çıkarıp bazaya yatak koyup kullanmak için odaya aldık bunları bi de anne yanı tarzında portatif bişeyler alıcaz
Semam Ela532 Valla ben öyle özellikle bebek odası gibi almadım kendi yanımıza sepet besik almıştık. Ayrıca oğluma boyle bir oda yaptık 😊 en azından belli bi yasa kadar kullanabilir diye düşündük 😊 Dolabı felanda odada ama resimde çıkmadı 🙈 https://imgyukle.com/i/kG4YYb
Ela532 Mavimiz yaa bence çok güzel güle güle kullanın canım 🥰 ben yoykonun katlanır park yatağını aldim çokta beğendim Bi bak istersen
Sla7723 Ben dolap alıp birde park yatak almayı düşünüyorum sanki daha kullanışlı gibi geliyor 2,3 yaşına girince de odayı düzenliycem
Semam Ela532 Ya kullanışlı açısından daha kullanışlı diye dusunuyorum. Çünkü hersey giderek zamlaniyo maddi yonundende düşününce en azından yattığı yere kadar yatar 🙈 hem eve gelen tüm çocuklarında çok ilgisini çekiyor 😊😊 tavsiye ederimm 🥰