Nurss34 Başka ne atılıyor arkadaşlar vicks ve karabiber ya da soğan koyan oldu mu ? Bi de kaç dakika durdunuz yaparken ☺️
Asyarslan60 Nurss34 canım benim yaptım akıntı için 1 kere ama sanırım çok yakın oturduğum için yakmışım buharından kendimi 1 hafta acısını cektim dikkatli yapmanı öneririm ben 1 litre süte maydanoz eklemiştim sadece:)
Elfii00 Nurss34 Karabiber veya sarımsak ekliyorlar kokusu ağızdan gelirse tüpler açık oluyormuş eski ebe yöntemi. Ama ben yaparken atmamistim unutmuştum daha doğrusu
Nurss34 Asyarslan60 ben içine şimdi karabiber vicks sarımsak ekledim umarım yanlış bişey yapmıyorumdjr :)))
Asyarslan60 Nurss34 evet ekleyebilirsin karabiber de atmıştım ben şimdi aklıma geldi ama canım ilk o buharı çıksın öyle yap iyice sar kendini:)
Asyarslan60 Nurss34 ben hamile kalmak için yapmamıştım canım zaten kendimi biraz yaktığım için ilişki vs olamadı,akıntı için yapmıştım o ay geçti ama diğer ay tekrarladı bi de zaten 1 kere yapmıştım:)inşallah sana faydası olur