Selamlar güzel anneler 🌸 2. Gebeliğim 14+5 günlüğüz, Medipol mega takipliyim 10 haftlıkken Doktoruma gittim oğlum olduğu için biraz anlıyorum ultrasondan ultrasonda sanki bebeğimin pipisini gördük 🤭 doktoruma söyledim erkek mi diye doktorumda erkeğe benzetti ama erken daha biraz bekleyelim yanılma payı olmasın dedi, 12+5 Günlükken gittim kendini göstermedi yüzüstü yattı ama doktorum kıza benziyor dedi 😂 bugün 14+3 günlüğüz esenler medipole gittim yine yüzüstüydü kendini asla göstermedi ama bu doktorda erkeğe benziyor dedi 🙄 kime inansam bilemedim 😂 Oğlumu 12. Haftada öğrenmiştim, böyle olan anneler kaçıncı hafta öğrendiniz cinsiyeti?