PINARPEKER bu durumu doktora sorarsan daha iyi bilgi alabilirsin canım.
Ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri sol tarafıma yatıyorum. Kan dolaşımı daha iyi oluyor ve vücutta ödem olmasını engellediğini okumuştum. Doktoruma sordum. Bebeğin ön duvarda olması durumunda evet sol tarafa yatmak gerekiyor ama senin arka duvarda bi problem yok istediğin gibi yatabilirsin demişti. Ama ben hala sol tarafıma yatmaya devam ediyorum ☺