Minnakannesiii fdmorhnn Rabbim sağlıkla hastaneden çıktığınız günleri göstersin tez zamanda inşallahh 🤲🏻 Korkmayın inşallah bian önce kavuşursunuz bebişinize🤲🏻
Gmze17 fdmorhnn bende 33 haftadayım üç gündür durdurmaya çalışıyorlar her an gelebilir 😔 bebeğin durumu nasıl kaç kilo doğdu
Elifinannesii_ Gmze17 canımm bende 33 haftalığım bizimde durdurmaya çalışıyorlar 1 cm açıklığım var rahim ağzı uzunluğum 19 olmuş sancım çıkıyor bebek dönmüş. Ciğer geliştirici iğne yaptılar hep yatış halindeyim ara ara sancılarım çok oluyor korkuyorum ya 🥺 kilosu 2 kilo 120 gram. Sizin bebeğin kilosu nasıl 🙏🏻
Gmze17 Elifinannesii_ benimki de 2100 gr ben çıktım hastaneden ama çok tuhaf ayakta ve otururken karnım taş gibi oluyor çok ağrıyor yatınca geçiyor 3 saatte bir ilaç alıyorum ama bilmiyorum ne olacak böyle
glsnyavuz fdmorhnn bende 33 olucam ve riskim var güzel haberlerinizi bekliyoruz bizede umut olun inşallah iyi olacaksınız 🤲🏻
Merve-2323 fdmorhnn benşm oglum da 1900 doğmuştu 20 gün kaldık kuvez de çıktık şimdi 5 yaşında hiç bişe olmaz korkmayın lütfen
Snmsnm1 33+5 benimde son 2 gündür kasılmalarım artmıştı bugün bana 3 cm açıklığın var dedi doktorum kilomuz 2200 süreci uzatmak için iğne ve ciğer geliştirici ilaç verdiler nst ile sürekli kontrol ediyorlar şuan için bekliyoruz Allah hepimize yardım etsin 😣
fdmorhnn Snmsnm1 ben sancıları yalancı sancılar sandım 5 cm acıklıkla gittim acile bana sen bir saate doğuracaksın dediler ben geç kalmışım