Çok pozitif doğum hikayem demek isterdim ama pozitif bir durum yok maalesef 😒 Doğum yapalı 1 hafta oldu 39+5 Nişanımın gelmesi ile hastaneye gittim ve çatım dar olduğu için mecbur sezeryan oldum genel anestezi almak zorunda kaldım genel anestezi de uyanırken ağrı yanma herşeyi hissettim serum takıldığında biraz rahatlattı ilk ayağa kalkarken fazla zorlandım şuan hala canım acıyor ama yavaş yavaş geçtiğini hissediyorum bir de ilk doğumum olduğu için fazla stres yaptım stres yapmayın arkadaşlar nasıl girerseniz öyle çıkarsınız gerçekten sezeryan dopum yaparsanız bol bol sade kahve tüketim hem bel baş ağrınız olmaz hemde narkozu atmanız kolaylaşır tabi işin bir diğer kısmı ise bebeğinize kavuşmak onun kokusunu almak gerçekten çok başka birşey hepinize güzel kolay doğumlar nasip olsun inşallah 🤲