Yasafi-23 Kızlar D vitamini reçetelerinde hamileler gerekli olmadıkça almasın diyor. Doktorum başta COLEDAN-D3 varmişti az aldım. Sağlık ocağı da eşime bugün ONZELA vermiş. Siz hangisini kullnadınız, kaç damla verilmişti?
mhtpmhtp Yasafi-23 canım ocean falan alsaydın onlar zararsız yüksek miktarda zeytinyağı var içinde zeytinyağıda bebeğin beyin gelişimi için çok faydalı
gamzosgamzos Yasafi-23 12.haftadan beri coledan kullanıyorum 4 damla doktorumun onerisi ile bir zararını gormedim cok şükür ilk kızıma hamileykende coledan kullanmistim
B8use Yasafi-23 doktor bana devletin karşıladığı bir d vitamini yazdi muhakkak kullanacak misiz fakat ben ocean 1000 puf kullanıyorum onu alacağım dedim tamam dedi sürekli onu kullanıyorum