Kızlar doğumum ocakta olacak bebek arabası almadık. İstediğim bebek arabası 3500₺ civarı şu an eşimi zorlamak istemiyorum. Hastaneye de ücret verecek fazla gelecek maalesef hepsi. Zaten ekonomi çok kötü 🥺
Almazsam zorlanır mıyım sizce ? İlerleyen aylarda halimiz düzelince alalım diyorum sling tarzı bir şey alıp onunla taşırım diye düşündüm kışın çok çıkılmıyor zaten siz ne düşünüyorsunuz ? Beni zorlar mı araba olmaması