minikane21 önden kancalı benimki ben 1 hafta sonra kullanmaya basladım dogumdan ve batma vs hissi olmadı asırı rahat zaten 3 kademe . İlk takınca 3. Kademeye ancak takılıyor siz inceldikçe bir diğer kademeye alabiliyorsunuz böylece kendinizdeki incelmeyi görüyorsunuz da . Ben ilk owli aldım . Dünyanın en saçma korsesi sanki belinizi sarmak için yapılmıs karnınızı ortadan ikiye ayırıyor hava alacak alan yok cırt cırtların takılacagı alanların üzerine bluzunız gelince hemen oraya yapıştırıp yıpratıyor. Hemen iade ettim