Ayselplt Kızlar 6 Aralık sezeryan günü verdi bugün doktorum. Dün bir lekelenmem olmuştu acile gitmiştim. Bugün kendi doktoruma gittim ve 6 Aralık gün verdi tabi bizim sıpa dayanabilirse erken gelme durumu da varmış. İnşallah zamanında gelir bebeğim erken doğmaz 🙏🙏
Ankaku Ayselplt 2 aralik aldil bizde bir aksilik cikmazsa.. gebelik kolestazi cikti iki gün değere bakcak ona göre belki erken olabilir
Ayselplt dakpinar- evet canım ama benim haftası şuan da önde gözüküyor 35-36 haftaya uyumlu dedi doktor . Ya normalde son adet tarihim 16 Mart ama geç döllenme olmuştu şimdi o çocuğun kilosuyla dengelendi yani doktorun söylemi öyle
dakpinar- Ayselplt kuzum benim de öyle sanırım yani 2 hafta falan öndeydi en son yarın kontrolüm var. 26 Mart benim de son adet tarihim normalde 31 Aralık ama ultrasona göre 21 Aralık civarı görünüyor ki ben de sezaryan düşünüyorum zaten 21 aralıktan önce gelir mi acaba korktum şimdi sen gün aldım deyince 🥰🙄🌸
Ayselplt dakpinar- Kuzu benim ilk çocuğum sezeryan olduğu için bu da mecburi sezeryan ama dün akşam afedersin akıntım ile beraber kan geldi doktorum gözetim altında tutuyor artık doğuma kadar her hafta gidicem nst bağlancam . Hayırlısı olsun canım hakkımızda inşallah ❤️
dakpinar- Ayselplt heee anladım kuzum kan belki de nişan dimi , benim ilk oldugu için çok anlamıyorum 🥰 şimdiden Allahım yardımcın olsun kuzum sağ salim gelsin inşallah minik kuzu, bizi de bilgilendir inşallah güzel doğum hikayenle ❤️🥰🤩
Ayselplt dakpinar- tatlım ben de ilk defa yaşadım ilk gebeligimde böyle bir şey yaşamamıştım. Amin canım inşallah ❤️ Haber veririm tabiki 😊😊❤️