momiesbabies seddkilic05 normal evet , bir kere marketten eve gelemedim taksiye bindim. yürütmemişti beni ağrı nasıl olduysa 30. haftada geçti ama o zamana kadar sol kasığımda ağrı ve acıyla gezdim
Nzr06 seddkilic05 yok canım öyle ağrı değilde yürümede falan batma var sadece bende iğne gibi bilen biri olur diye beklym dedm ama kasık ağrılarına normal diyolsr çok şiddetli olmadığı sürece dayanamayack kadar
seddkilic05 Nzr06 aynen işte batma gibi bide benim karnım çok büyük alakası var mı bilmem de oraya baskı olabilir belki. Bilen biri çıkar belki. Yine de teşekkür ederim canım benim inşallah ağrılarımız geçer 🤲🏻