Klnc09 ben eski beslenme düzenim neyse ona devam ediyorum. Sabah kahvaltıda eğer o gün vaktim varsa midem de iyi günündeyse kesinlikle yumurta yiyorum, yanında peynir zeytin vs. Vaktim olmadığı zaman poğaçayla kahvaltı yaptığım bile oldu. Çalıştığım için öğlen dışarsa yemek yiyorum. Dışarda da her zaman fastfood yemiyorum tabi ki ama arada hamburger vs de yiyorum. Akşam ev yemeği yemeğe özen gösteriyorum. Canımız ne istediyse, o gün ne uygun gördüysek onu yapıyorum. Yeri geldi bu zeytinyağlı bi yemek oldu, yeri geldi hamur işi bi yemek oldu. Az biraz kilo fazlam da vardı ama dengeledikten sonra, abartmadıktan sonra kendini yemek konusunda strese sokmanın bi mantığı yok. Şu an 23.haftanın içindeyim ilk hamile olduğum kiloya göre 2 kilo civarı almışım.
Ama bebeğe faydası olsun diye ceviz gibi sağlıklı kuruyemişleri tüketmet iyi olur. Süt ve süt ürünlerinden tüketmek gerekiyor yine aynı şekilde, mesela kefir sık tüketiyorum ben hem mideme de iyi geliyor. Proteinli besinlerden en azından 1 öğünde yemek gerekiyor.